Misset Markt: dé horecamarktplaats van zakelijk Nederland

Van food tot vastgoed, van biertap tot promotiemateriaal: je vindt het of verkoopt het via Misset Markt. Plaats zelf jouw advertentie en bereik duizenden ondernemers en managers in de horeca. Ben je abonnee van Misset Horeca? Dan profiteer je van 2 gratis plaatsingen per jaar.

Zoek in 2 advertenties

Advertenties / Rubriek Zakelijke transacties: Exploitaties

Aangeboden: Spoed verkoop! lunchroom/broodjeszaak in hartje Sc (nr. 70056)


Foto's

Beschrijving

OMSCHRIJVING
Met spoed ter overname aangeboden: Op een prachtig locatie tussen 2 winkelstraten gelegen lunchroom/broodjeszaak in hartje Schagen. Het bedrijf wordt per opbod verkocht. Bieden kan vanaf € 7.500,- . De inventaris goodwill is alleen te koop in combinatie met overname van het huurcontract.

KIJKMOMENT / OPENHUIS
U bent van harte welkom op maandag 18 mei 2020 tussen 09.30u en 10.30u en op dinsdag 19 mei 2020 tussen 14.00 en 15.00u op locatie voor het bekijken van de locatie en inventaris.

LUNCHROOM
Deze nette lunchroom is van twee kanten te betreden, zowel vanaf de Molenstraat als vanaf de Nieuwe Laagzijde. Er zijn binnen circa 30 zitplaatsen aanwezig. Er is een apart dames- en herentoilet met voorportaal.  

In de achtergelegen opslag/kantoor is tevens een koel- en vriescel aanwezig.

Het terras ligt aan de Molenstraat en beschikt over ca. 10 zitplaatsen.

LOCATIE
De onderneming is gelegen in het centrum van Schagen en ligt op een doorlooproute naar de Markt en de Grote Kerk. Er is voldoende parkeergelegenheid in de nabije omgeving. 

BESTEMMING
Onder voorbehoud goedkeuring gemeente is op deze locatie lichte horeca mogelijk binnen horecacategorie 1. Neemt u contact op met de gemeente voor meer informatie over de mogelijkheden.

OPENINGSTIJDEN
Van maandag tot en met zaterdag geopend van 10.00 – 19.00 uur, op zondag geopend van 12.00 – 19.00 uur.

DETAILS
• Huurprijs: € 1.250,- per maand exclusief BTW. 
• Overname: in overleg 
• Bedrijfsoppervlakte: ca. 80 m2 
• Brochure te downloaden via onze website

Voor meer informatie en/of een vrijblijvende bezichtiging van deze locatie kunt u contact opnemen met ons kantoor op  het nummer 0226-343220 of per email op info@vanalkemare.nl


Het biedingsformulier kunt u telefonisch of per mail opvragen.

BIEDINGSVOORWAARDEN SPOEDVERKOOP
Spoedverkoop betekent dat een kandidaat koper voor een scherpe prijs kan aankopen, als hij/zij snel kan schakelen en biedt zonder ontbindende voorwaarden. Het voordeel van verkoper is snelle verkoop en zekerheid. Verkoper heeft zich, bij ondertekening van onze opdracht van dienstverlening, verbonden aan de onderstaande biedingsvoorwaarden behorende bij het spoedverkoop traject. Indien u een bieding wenst uit te brengen, dient ook u deze biedingsvoorwaarden van toepassing te verklaren op uw uit te brengen bod.

• Kandidaten doen hun biedingen enkel via het daarvoor bestemde biedingsformulier. Deze is te downloaden bij het object of is op te vragen bij de verkopende makelaar.

• Voor alle spoedverkopen aangaande een horeca onderneming (goodwill, inventaris en/of huurdersbelang) geldt een minimum bod van € 7.500,- excl. btw.

• Als uitgangspunt geldt een biedingsperiode van 2 weken, ingaande op de dag de biedingsperiode is geopend (dit wordt in de aanbiedingsteksten vermeld). Als hiervan af wordt geweken, wordt dit expliciet in de presentatieteksten vermeld.

• De verkoop vindt plaats onder voorbehoud van gunning verkoper (verkoper beslist dus na afloop van de biedingsperiode of hij/zij de verkoop aan de hoogste bieder door wil zetten). Bij afwijzing van een bieding is verkoper géén compensatie van kosten of schade (in welke vorm dan ook) verschuldigd aan kandidaat kopers/bieders. 

• Verkoper heeft ten alle tijden het recht om zelfs vóór afloop van de termijn van 2 weken te verkopen, als er een voor hem/haar acceptabel bod is ontvangen.

• Kandidaat kopers/bieders ontvangen gedurende het biedingstraject bericht per mail als een uitgebracht bod is overboden.

• Kandidaat kopers/bieders ontvangen uiterlijk binnen 1 week na sluiting van het biedingstraject uitsluitsel of zijn/haar bod is geaccepteerd. Gedane biedingen zijn dus ten alle tijden geldig tot en met 1 week na afloop van de biedingsperiode.

• De exacte afnamedatum is nader overeen te komen tussen kandidaat koper en verkoper, doch uiterlijk op de laatste dag van de eerstvolgende volle maand na schriftelijke acceptatie van het bod. 

• Let op: Kandidaat kopers bieden hierbij niet alleen op losse inventaris, de uiteindelijke koper neemt het geheel over op locatie in combinatie met het lopende huurcontract en eventuele lopende verplichtingen. Het huurcontract en een overzicht van eventuele lopende verplichtingen (met onderliggende contracten) worden beschikbaar gesteld in de verkoopinformatie van het object of zijn op aanvraag beschikbaar door te mailen naar info@vanalkemare.nl. De koop is onder voorbehoud verkrijgen van een indeplaatsstelling, waarbij u als bieder het huurcontract overneemt onder gelijke voorwaarden als het lopende huurcontract. Houdt u rekening met 3 x de actuele maandbetaling als waarborgsom te betalen aan verhuurder.

• Biedingen dienen verder zonder ontbindende voorwaarden te worden uitgebracht.

• In de verkoopinformatie, wordt aangegeven of het object aangeboden wordt met overname van verplichtingen of vrij van verplichtingen (vrij van personeel, lopende contracten, brouwerij, etc.). Bij het uitbrengen van een bieding verklaart kandidaat koper/bieder tevens eventuele omschreven verplichtingen ongewijzigd over te nemen. Documentatie over eventuele verplichtingen is op aanvraag beschikbaar door te mailen naar info@vanalkemare.nl.

• De inventaris en inrichting wordt geleverd in de staat waarin het zich bevindt, overeenkomstig de bij de verkoopinformatie aangeleverde inventarislijst. Op deze inventarislijst wordt ook aangegeven welke zaken er eventueel geen eigendom zijn (bruikleen, lease, huurkoop). Er worden kijkdagen georganiseerd om de locatie en inventaris/inrichting te bekijken.

• Binnen 1 week na acceptatie van het bod, dienen de verdere koopafspraken schriftelijk vastgelegd te worden middels ondertekening van een koopakte en 10% van de gehele verschuldigde koopsom (met een minimum van € 10.000,-).

• Bij het niet nakomen van de koopverplichting na schriftelijke acceptatie van het bod, geldt een boete van 30% van het uitgebrachte bod excl. btw voor de partij die zich terugtrekt (kandidaat koper of verkoper), welke vergoeding ten goede komt van de wederpartij.


 

 

8-5-2020 14:31:12
167 keer
Van Alkemare Makelaardij
Vanaf
Reageer via: 0226-343220